Saturday 11 April 2009

~De Classic Life (DCL)~

This is good supplementary food for our health..

Amazing

RM 45.00

Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi ; Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina emunisasi tubuh dan membina kembali usus. Gabungan herba-herba terpilih di dalamnya juga mampu membantu masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, kelesuan, batu karang dan lain-lain.

Inte-Cleanse

RM48.00

Digunakan secara tradisional untuk membersih dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkankan berat badan (obesity), stress, metabolisma rendah, penghadaman & paras hormon rendah.

E-g’nius

RM 48.00

E-g’nius adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopathy, Prof. Dr Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (Neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan Central Nerve System (CNS).

Red Guara Cafe

18 Sachets-RM 22.00



16 Sachets-RM 19.80

95 Sachets-RM 118.00

Kopi abad ini... Citarasa semua...

Isi kandungan

  • Guarana
  • Kopi Arabica
  • Ubi Bit Merah
  • Yis Beras Merah
  • Krimer Tanpa Tenusu

Nu Age

RM 78.00

MAKANAN BERFUNGSI SEMULAJADI MEWAH YANG MENAKJUBKAN. Adunan Mucopolysaccharides, Chondroitins, Stiparin, Collagen, Elastin Heparin dan Protin Marin menjanjikan satu DIMENSI untuk awet muda dan kesihatan.

Q~She

RM 68.00

Q~She Diadun dari LOBATA (pueraria mirifica) gred terpilih, berkesan bagi meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolagen bawah kulit yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari.

  1. Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit.
  2. Menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik
Bidadari

RM77.00-Besar

RM58.00-Kecil

BIDADARI adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih.

Kaya dengan protien, serat, karbohidrat, dan vitamin A,B,C,D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.


*For more information juz visit: www.dcl.com.my

No comments:

Post a Comment

nana


I made this widget at MyFlashFetish.com.

..


I made this widget at MyFlashFetish.com.