Sunday 28 June 2009

BeraKhirNye zaMan bujanG si ZAINI...ConGrate 2 u..

Nampaknye Zaini dah pecah rekOd kelas 5 Ibnu Khaldun batch year 2005 (SMK Lembah Keramat) ... huhuhu... da bjaya Membina Masjid... Alhamdulillah... syukur.. ak doakan seMoge ZAINI & MUNIRAH Bahagia n pjg jodoh hingge ke akhir hayat...& dpt baby cepat2.. hikhik..
mase dpt taw jew Zaini nk kawen sume tkejut giler tahap cipan masing2 respon "Haaaaaaaa....???? Zaini kawen?????" (dgn reaksi yg sgt terkejut + pelik) hahaha.. standard la tu.. kate pon mude lg... tp xpe name pon da sampai jodoh dia.. pas jew dpt taw die nak kawen.. dak2 kepo trutamenye gurl 5Ik (Aku, Pya, Asha, Raja n Anis) mule la terkebil2 nak contact si Zaini... hahaha... masing2 mule glaba carik no fon.. aku pon ape lg.. trus kol si ENAL.. huhu.. nak amek no fon zaini la konon.. slamat dpt... hahahaha... tp yg kol bkn aku, tp si AISHAH... hahaha.. mangat gilerrr... yelaaa katepon die yg paling suke mnyakat si zaini time satu kelas doolu2...

RUPE2nye... die da nikah 7 JUNe 2009 hr tu... So, kitorg da terlambat dpt berita tp still xterlambat lg tok dtg wedding die kat KUANG, selangor smlm 28 JUne 2009.... side lelaki nyer kenduri.. hehehe...
mmg sgt puas hati.. ramai giler yg dtg ..especially dak 5IK.. sgt2 la xdisangka2 ramai giler yg join.. kitorg g konvoi ntah bape kete pon aku xsempat nak kire... mmg meriah la.. at da same time, dpt gak jumpe dak2 kelas yg betahun2 kot xjumpe.. mmg swonOk lg2 part sakan bgambo.. hahaha.. yess.. puas hati aku..

Yang lagi xleh blaa skali, biler rombonGan cek kiah dgn masing2 berbaju kebaya n bju kurung g berarak ke KTV depan Times Square .. g karaOke... hahahaa... mmg rase cam sengal giler biler jln2 ramai dengan AYUnYe ke KTV tu... hahahaha.. ni 1st n last la.. xleh blaaa dow.. bler jd perhatian org akt situ.. pastu ade lak mamat kat situ yg bersuare

"mcm nak g org kawen jek....."

ehhhh.... pedulik ape aku.. ade aku kesahh..................huhuhu.. biarPon muke da skit nyer tebal tahan malu kat situ.. wakaakakka.. layannn jela.. xpe.. lgpOn biler lg nak kuar ramai2 cam tu lg.. bkn slalu sume dak2 leh kumpul.. tp mmg happening giler... 2 jam dok melalak dlm KTV tu.. sakit tekakkkkkkk.... hahahaha... tp xpuas laa... nak lagiii.... huhu..

*Nati aku upload kan gmbo ye..

No comments:

Post a Comment

nana


I made this widget at MyFlashFetish.com.

..


I made this widget at MyFlashFetish.com.