Wednesday 5 August 2009

tagged by BALKIS.....

1. kekasih saya adalah :
Mohd Hazli b.Jamaluddin

2.saya sedang mendengar :
Enrique eglesias feat Ciara-Takin Back my Love

3. saya patut :
stdY laaaaa... kate POn nak 1st tesT next Week..foOh (mengeLoh KeJAp)

4. saya suka :
Bling bling..shOppinG..

5. sahabat-sahabat baik saya :
no neEd to kNOw kowT..hikhik

6. saya tak faham :
kenaPe aku ni kuat bersin... arghhh tensiON meleleh2 kowt

7. saya kehilangan :
masa utk study wat tag ni... hahahaha....


8. ramai yang berkata :
aku sombong for da 1st time jumpe...

9. makna nama saya :
k.e.c.e.r.g.a.s.a.n


10. cinta itu adalah :
swEet sour
**macam2 adaaaa.....


11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
.....

12. saya akan cuba :
try to get best pointer for my final year..
insyaAllah..

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bebiler la... forever n ever..

14. saya paling meluat apabila :
org yg SOMboNG.. gedik.. bLAGAk.. cite nak "up" diri die je...gile menYAmpah..huhu

15. pesta/parti adalah :
have fun....

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
ermmm... ak xsuke binatang sgt... tp rasenye arnab putih kot....

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
ntah laaa... same je kot.. sumenyer setiap peringkat umur serOnok... xtaw mane satu yg "PALING".. hahaha

18. hari ini :
hari Rabu, aku selsema teruk... sengaL..!

19. malam ini saya akan :
study...study..& study....
pastu TIDO..

20. esok pula saya akan :
g klas.. makan..stdy.. tidoO

21. saya betul-betul inginkan :
mase tok holidaY wit ma bie n ma frens..

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
ermm.. sgt srabut... lambat bangun g klas...
pdhal tido awal je POn..

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
confirmlaa shopping complex... xpuas shopping lg ni...hahahaha

24. Makanan barat atau Jepun :
barat kot.. nak mkn steak kat bangsar ..yummy.."b, bler nak g lg....?"

25. bilik yang terang atau gelap :
errmmm...gelap n ada table lamp yg romantic.. huhu... syoknyerrr kalu dapat tidoooo...

26. bestfrend ever :
sape2 POn boleY.. hikhik..

27. saya nak tag :
to U all yg blom menjawab sOklan2 ni...

No comments:

Post a Comment

nana


I made this widget at MyFlashFetish.com.

..


I made this widget at MyFlashFetish.com.